פורום עסקים ראשון מסוגו במועצה האזורית שדות נגב
המועצה האזורית שדות נגב מקדמת פורום עסקים שיחל לפעול כבר בחודש ינואר ומטרתו לתת מקום ליזמים ובעלי עסקים תושבי המועצה לשמוע ולהישמע
המועצה האזורית שדות נגב מקדמת פורום עסקים שיחל לפעול כבר בחודש ינואר ומטרתו לתת מקום ליזמים ובעלי עסקים תושבי המועצה לשמוע ולהישמע. בפורום ייחשפו בעלי העסקים לחבריהם והשאיפה שמפגש זה יעודד שיתופי פעולה שיפתחו ויצמיחו אותם. בנוסף, יינתן ידע מקצועי ויקודמו תהליכים משותפים שעתידים לסייע ליזמים ולהקל על עבודתם כעצמאיים.
במציאות של ימינו, הקמת עסק, שיווקו והמשך קיומו מצריכים דינאמיות, כישורים טכנולוגיים ואוריינטציה עסקית גבוהה. משום כך, עסקים רבים מתקשים להישאר פעילים לאורך זמן. מתוך הבנה של הקושי העומד בפני היזמים העצמאיים, בחרו במועצה האזורית, ששדות נגב לבנות פורום שיהווה פלטפורמה לשאלות ותשובות, למידה מעסקים דומים, יצירת אשכולות מקצועיים וכן הלאה.
הפורום יכלול תכני העשרה רלוונטיים ועדכניים, נטוורקינג, דיון בסוגיות שיעלו מהשטח וחשיפה לשירותים המסופקים על ידי הארגונים השותפים.
הפורום ייעשה בשיתוף פעולה עם מעו"ף ומעברים, כאשר המפגש הראשון יעסוק בהיכרות ובהכנה לפסטיבל דרום אדום.
הפורום יתקיים אחת לחודש וחצי לערך ויוזמנו אליו כל בעלי העסקים תושבי המועצה.
לפרטים נוספים:
- סימה גל
- דוברת המועצה
- 0505254040