המאבק למען הטבות המס

ראש המועצה נפגש עם נציגי רשות המיסים במטרה למצוא פתרון לבעיית הטבות המס


ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, ממשיך להיאבק למען הכנסת כל ישובי המועצה לרשימת הזכאים להטבות מס. השבוע, הוא נפגש עם צוותי העבודה ומקבלי ההחלטות ברשות המיסים. בפגישות עם הסמנכ"ל הבכיר, מר ערן יעקב ועם מנהלת תחום תכנון, הגב' נטליה מירוניצ'ב, הוא הציג את המפה חסרת השוויון שיצרו הקריטריונים החדשים ואת העוול שיצרה החלטת הממשלה לתושבי שדות נגב. נציגי רשות המיסים הבינו את הבעיה העולה מהנתונים והביעו נכונות לבחון מחדש את הדברים.

תמיר עידאן, סיכם את הפגישות עם נציגי רשות המיסים: "אני רוצה להבטיח לתושבי שדות נגב כי המאבק למען הטבות המס לא הסתיים. אני נחוש לנצח במאבק למען התושבים הגרים בשדות נגב וכן למען המשפחות הצעירות שמעוניינות להגיע ולבנות כאן את ביתן. הטבות המס מגיעות לכל תושבי שדות נגב בזכות ולא בחסד."