ביום שלישי הקרוב (2.6.15) יערך תרגיל 'נקודת מפנה'. בזמן התרגיל תשמע ברחבי הארץ, למעט ישובי עוטף עזה, אזעקה עולה ויורדת בשעות 11:05 ו-19:05. גם הפעם ניקח כולנו אחריות ונתרגל את הכניסה למרחב המוגן או הכי מוגן שיש. יש חשיבות רבה בהשתתפות בתרגיל, כדי לעורר את זיכרוננו ואת מוכנותנו לשעת חירום, משום שכפי שאנו יודעים – מה שעובד בשגרה עובד בחירום! חשוב לשוחח עם ילדיכם לפני התרגיל ולהכין אותם לקראת האזעקה כדי לסייע להם בהתמודדות והבנת חשיבות ההתגוננות. במקרה של אזעקת אמת ישמעו שתי אזעקות רצופות. במידה וישנם תושבים שעדיין לא בטוחים היכן נמצא המרחב המוגן בביתם, הם מוזמנים לפנות לרבש"צ הישוב שיעניק להם הסבר ויראה להם את מיקומו של המרחב המוגן. אנו עושים מאמצים רבים כדי לפרסם ולהודיע לכל האוכלוסייה על תרגיל זה, אנא סייעו לנו והפיצו מידע זה בקרב כל בני משפחתכם, בעיקר בני משפחה שאינם נגישים למידע.