תלמידות אולפנת צביה שדות נגב מציגות: סרטון לירושלים


תלמידות במגמת הקולנוע באולפנת 'צביה' במועצה האזורית שדות נגב, הפיקו סרט לקראת יום ירושלים המציג את יופייה של העיר ושל תושביה המתגוררים בה. התלמידות ספרו, כי הסרט נוצר מתוך תחושה כי השיח השלילי אודות העיר ותושביה מקבל סיקור רחב יותר ולכן בחרו לאזן באמצעות הדגשת הצד היפה של העיר ותושביה. בנוסף, ספרו התלמידות כי האמוציות ליצירת הסרט הגיעו לאור העבודה בהיותם תושבי הדרום המתגעגעים לירושלים. ניתן לצפות בסרטון בYou Tube תחת השם: 'ירושלים את חלום- קליפ מיוחד ליום ירושלים' או בקישור הבא: https://www.youtube.com/watch?v=1Tm0OfzKbYA&feature=youtu.be.