מתייחדים עם זכר הנופלים
עובדי המועצה מתייחדים עם זכר הנופלים במלחמות ישראל ובפעולות הטרור
הבוקר עם הצפירה, עמדו עובדי המועצה דקה דומיה והתייחדו עם זכר הנופלים במלחמות ישראל ובפעולות האיבה. לאחר מכן הורידו העובדים את הדגלים לחצי התורן ואמרו תפילות לעילוי נשמת הנופלים. בכניסה לבניין המועצה הדליקו העובדים נרות נשמה, כאשר כל נר מוקדש לעילוי נשמת הנופלים על פי מלחמות ישראל. יהי זכרם ברוך.
