מתייחדים עם זכר הנספים
עובדי המועצה מתייחדים עם זכר הנספים בשואה ומדליקים נרות לעילוי נשמתם
היום אנו מציינים שבעים שנים לשחרורו של גטו וארשה. לפני שבעים שנים עבדו אחינו במחנות העבודה וההשמדה שם הם הוכו, הושפלו וצפו בבני משפחותיהם נרצחים אל מול עיניהם. לפני שבעים שנים התרחש הרצח ההמוני המזוויע ביותר שידעה ההיסטוריה, כאשר האויב הנאצי רצח שישה מיליון וחצי מבני עמנו, ילדים, נשים, גברים וקשישים ללא כל הבחנה.
היום, אנו מורידים את הדגל לחצי התורן ומתייחדים עם זכרם של ששת המיליונים וזוכרים את הסבל והעינויים אך עם זאת זוכרים את התושיה של אנשי מרד גטו וארשה ואת גבורתם של הפרטיזנים והמורדים במחנות השונים וכעם אנו מבטיחים לנספים: נזכור ולא נשכח!