עובדי המועצה ב'יום מעשים טובים'

ביום חמישי האחרון השתתפו כל עובדי המועצה האזורית שדות נגב ב'יום מעשים טובים'.


במהלך היום הם צבעו פחי אשפה, ספסלים ציבוריים, סידרו וקיפלו בגדים בחנות יד שניה וניקו את המיגוניות בישובים השונים. בשבוע הבא יערכו פעילויות דומות ביישובי המועצה, במסגרת 'יום המעשים הטובים' הנערך בשיתוף עמותת 'רוח טובה', כאשר תושבי המועצה מטף ועד זקן יתנדבו בישובים, ישפרו ויתפחו את החזות החיצונית של הישובים. 

עובדי מועצה ביום מעשים טובים