5000 חניכי בני עקיבא בשדות נגב

בשבוע שעבר הגיעו ליער שוקדה במועצה האזורית שדות נגב כ- 5000 ילדים ובני נוער, חניכי תנועת בני עקיבא ממחוזות יהודה ודרום.


 החניכים הגיעו במסגרת פעילות נטיעות של בני עקיבא המתקיימת בכל שנה לקראת ט"ו בשבט. השנה בחרו בתנועת הנוער להצדיע ליישובי עוטף עזה לאחר מבצע 'צוק איתן' ובחרו דווקא בשדות נגב בשל היותה מועצה דתית-לאומית ובה סניפי בני עקיבא רבים.

בשל שנת השמיטה, לא נטעו החניכים שתילים אלא ציינו את ט"ו בשבט בצעדת הזדהות ותמיכה עם עוטף עזה מיער שוקדה ועד למתחם המועצה האזורית שדות נגב, שם נהנו מהופעה של להקת 'אדרבה'. עם החניכים הגיעו גם אנשי המחוזות יהודה ודרום ואנשי הנהלת בני עקביא, שציינו את החשיבות שהם רואים ביישוב הארץ ובשמירה על הגבולות ועידוד תושבי העוטף לאור הגבורה שהפגינו בקיץ האחרון.