מסכמים שנת עשייה
ביום שלישי סיכמו במועצה האזורית שדות נגב את העשייה של עובדי המועצה וחברי מליאת המועצה לשנת 2014.
את הערב פתח ראש המועצה, תמיר עידאן, בברכות ובסקירה של ארבעה נושאים מהותיים ומרכזיים מתוך נושאים רבים המונחים על שולחנו במהלך השנה, הוא התמקד בנושאים: וועדת הגבולות, החלטות הממשלה לאחר מבצע 'צוק איתן', הכנסת יישובי העורף של המועצה לרשימת יישובי המטרה והמאבק שהוא מנהל למען קבלת הטבות מס בכל יישובי שדות נגב. בסיום דבריו הוא הודה לחברי מליאת המועצה, לוועדי ומזכירי הישובים ולעובדי המועצה על עבודתם המאומצת לרווחת תושבי שדות נגב.
עוד באותו הערב ערכו עובדי המועצה ערב הוקרה לפורשים, ראש המועצה ומזכירת המועצה הודו להם על פועלם במהלך השנים ועל תרומתם ליישובי ותושבי שדות נגב. בנוסף לערב סיכום השנה, הכינו עובדי המועצה חוברת סיכום שנה ובה תקציר של הפרויקטים שנעשו במהלך השנה וקריאה לתושבים להצטרף לעשייה.
