קונסרבטוריון קהילתי
ממזרח וממערב: הוקם מרכז מוזיקלי אשר ישלב מגוון לימודי נגינה החל מקלסיקה ועד מוזיקה מזרחית ואלקטרונית
הושק מרכז מוזיקלי חדש בשדות נגב. המרכז המוזיקלי ייקרא ''קונסרבטוריון קהילתי'' וייתן מענה לכל החפץ ללמוד מוזיקה בשדות נגב.
מטרת הקונסרבטוריון הקהילתי הינה לייצר מרחב פעילות מוסיקלית קהילתית ולהטמיע אותה החל מגיל צעיר (שנתיים) ועד לגילים מבוגרים יותר ולבני הגיל השלישי.
בקונסרבטוריון הקהילתי יתקיימו שיעורים פרטניים וקבוצתיים במגוון כלים מוזיקליים עם מיטב המורים בכל כלי הנגינה ויתקיימו שיעורים בכלי קשת, פריטה, נשיפה, הקשה ופיתוח קול, ולכלל סגנונות המוסיקה, מלימוד מסורתי וקלאסי דרך מוסיקת עולם, מזרחית ועד ללימודי מחשב וניו מדיה באולפן.
לאחר שלב רכישת מיומנויות בסיסיות, הטכני והמוסיקלי, יינתן דגש בקונסרבטוריון על הקמת הרכבים קטנים בהם יפתחו המשתתפים את יכולות הקצב וההקשבה.
כמו כן, יתקיימו שיעורי תיאוריה קבוצתיים שבועיים ללא עלות נוספת ותוקם תזמורת ייצוגית של מועצת שדות נגב.
המרכז ממוקם בקריית המועצה בסמוך להיכל התרבות בבניין הספרייה. בימים אלו מתבצעות במקום עבודות שיפוץ אחרונות כדי להתאימו למרכז מוזיקלי מתקדם.
כבר בימים אלו ניתן ליצור קשר ולהירשם לכלים השונים.
את המרכז המתחדש נבחר לנהל ארז יעקב, לשעבר מנהל קונסרבטוריון עירוני בת ים, בוגר האקדמיה למוסיקה בירושלים והמכללה ECOLE NORMALE DE MUSIQUE בפריז.
ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן: ''הקמת הקונסרבטוריון הקהילתי הינה הזדמנות לשים את שדות נגב במרכז הבמה הארצית בנושא המוזיקלי. אחת המטרות שהצבנו לעצמנו הינה לקבל הכרה ממשרד החינוך ולהגיש תלמידים לבגרות בנגינה. אנו מאמינים כי לכל אדם ישנה יכולת מוסיקלית אותה ניתן לפתח באמצעות הכלים הנדרשים לכך והקונסרבטוריון שלנו ידע לתת את המענה לכל החפץ בלימודים מוזיקליים''.