תלמידי התיכונים בשדות נגב ביום התנדבות
תלמידי התיכונים 'נריה' בנים ובנות מהמועצה האזורית שדות נגב קיימו השבוע 'יום התנדבות' לשיפור פני הישובים
במהלך היום צבעו התלמידים את תחנות ההסעה ואת הספסלים בישובים על מנת לייפות את המקומות הציבוריים.
מנהלי בתי הספר יחד עם מחלקת ילדים ונער ארגנו יום התנדבות לתלמידים בישובים, במטרה לחבר את התלמידים עם אוכלוסיית המועצה ולהדגיש בפניהם את חשיבות התרומה לישוב בו אתה גר ולאנשים הסובבים אותך.
התלמידים סיפרו על חוויה נעימה, על הכיף שבתרומה לישוב שלך על ידי עשיית מעשה קטן ופשוט, אך משנה את הסביבה כולה. מנהלי בתי הספר והצוות החינוכי וכן צוות מחלקת ילדים ונוער ציינו לטובה את יום ההתנדבות וסיכמו אותו בהצלחה מרובה ובהתחלת תכנון יום התנדבות נוסף בשנה הבאה.