שדות נגב ביריד התיישבות בגני התערוכה

ביום שלישי האחרון התקיים יריד התיישבות של רשויות הנגב והגליל בגני התערוכה בתל אביב


את היריד ארגן המשרד לפיתוח הנגב והגליל במטרה לחשוף את תושבי ישראל לאפשרויות הרבות שטומנות בחובם רשויות הנגב והגליל.

אחת מהרשויות שהשתתפה ביריד, היא מועצה אזורית שדות נגב, שם בחרו להדגיש את אווירת המשפחה שקיימת במועצה. ליריד הגיעו אלפי אנשים מכל הארץ שהתעניינו ברכישת בתים ומגרשים בישובים השונים. לדוכן של שדות נגב הגיעו אנשים רבים ששמחו לשמוע על המגרשים שישווקו בקרוב והתעניינו לדעת עוד על המועצה, החינוך ואיכות החיים.

לקראת הערב התקיימה הדלקת נר ראשון של חנוכה במעמד השר לפיתוח הנגב והגליל, חה"כ סילבן שלום, ובמעמד ראשי הרשויות המשתתפות בכנס. להדלקת הנרות הגיע גם תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב, הוא הציג בפני השר סילבן שלום את הפרח הריחנו שחילקו בדוכן המועצה עם המדבקה 'מועצה אזורית שדות נגב כי משפחה בוחרים'. השר ציין: "היריד היה מוצלח במיוחד ואני משוכנע כי הוא יתרום רבות להגשמת חזון הבאת 300,000 תושבים חדשים לגליל ולנגב". תמיר עידאן, סיכם את היריד: "מרומם את הלב ואת הרוח לראות את אלפי האנשים המעוניינים להגיע ולהתיישב בנגב, אנשים המגלים ציונות אמיתית ורוצים להתיישב דווקא בנגב המערבי, שספג לאחרונה טילים רבים. אני בטוח כי ירידים מעין אלה מסייעים להתיישבות בנגב ומעודדים אותה."