דבר ראש המועצה - התגברות הפרחת בלוני התבערה לעבר יישובי המועצה

תושבי שדות נגב שימו לב- התגברות הפרחת בלוני התבערה לעבר יישובי המועצה


תושבי שדות נגב צהריים טובים,בשבועות האחרונים אנו עדים לעלייה בכמויות הפרחת הבלונים מרצועת עזה אל יישובי העוטף כאשר מספר בלונים נחתו בשטחי המועצה וגרמו למספר שריפות. האחרונה שבהם, התרחשה לפני כשעתיים במושב שובה כאשר בלון נחת בצמוד לבתי התושבים ובשטחים הפתוחים וגרם לנזק והרס רב. צוותי הרבשצ״ים, לוחמי האש, חיילי צה"ל, צח"י וקב"ט המועצה עושים לילות כימים בעבודה קשה ומסורה בכיבוי השרפות ובשמירה על בטחון הישובים ועל כך תודתנו להם. אנו נמשיך לעמוד איתנים אל מול האיומים הביטחוניים ודורשים מראשי המדינה והצבא תגובה הולמת ומשמעותית כנגד ראשי חמאס וארגוני הטרור שמנסים לפגוע בנו.

במקביל, ובמטרה לשמור על ביטחונכם, אנו מבקשים לרענן את הנחיות הביטחון והבטיחות ובכל מקרה של זיהוי בלונים או פריט חשוד אחר - לא לגעת ולהתרחק ככל הניתן מהמקום. יש לחייג למשטרה / רבש"צ מהר ככל הניתן ולדווח. בברכת שבת שלום- מועצה אזורית שדות נגב

קרדיט צילום - אמנון ארד