פרס חינוך ממלכתי דתי ארצי לגננת איילה טל

השבוע הודיע משרד החינוך לגננת איילה אטל מגן 'אורנים' במושב יושיביה במועצה האזורית שדות נגב, על זכייתה בפרס חינוך ממלכתי דתי ארצי בתחום גני הילדים.


איילה היא אחת משלוש גננות נבחרות בכל הארץ אשר זכו בפרס זה לשנת תשע"ה.

את פרס החינוך הממלכתי דתי מעניק משרד החינוך לגננות ומנהלי בתי הספר המקיימים למידה משמעותית ואקלים חינוכי מיטבי, כאות הערכה על פועלם החינוכי.

ביום רביעי האחרון, קיבלה איילה אטל שיחת טלפון מראש מנהל החמ"ד, הרב אברהם ליפשיץ, בו בירך אותה על זכייתה בפרס והביע את הערכתו לעבודה המאומצת הנושאת פרי. בסיומו של היום הודיעה איילה להורים על הזכייה והם מיהרו להגיב, לברך ולציין את הערכתם הרבה לחינוך האיכותי אותו היא מעניקה לילדיהם.

האם, שמחה אבן חיים בירכה את איילה בשם הורי הגן: "מזל טוב איילה האהובה, האמת שמי שזכה בפרס זה אנחנו ההורים והילדים, את הפרס הכי יקר שיש לנו. אשת חינוך לתפארת, טובה ומדהימה מאין כמותך. את הגשם והשפע שמשקה את הפרחים שלנו יום יום, מצמיחה, מגדלת ומעצימה. אנחנו והפרחים אומרים לך תודה איילה."

תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב, בירך את הגננת: "זהו כבוד גדול להתבשר בבשורה משמחת שכזו. אני גאה בצוות החינוכי של גני הילדים ובתי הספר בשדות נגב, ובייחוד באיילה אטל, שהוכיחה כי בזכות התמדה, עבודה חינוכית וכוח רצון אנו מצליחים להביא להישגים גבוהים ומשמעותיים. אני מאמין כי גן 'אורנים' במושב יושיביה זכה בגננת מצוינת והיא ראויה לאות ההוקרה."

איילה אטל, הגננת הזוכה, סיפרה לאחר שיחת הטלפון: "התרגשתי לקבל את שיחת הטלפון, אני מודה למשרד החינוך על קבלת הפרס. חשוב לציין כי הפרס מגיע לכל הצוות החינוכי בגן, אשר בזכותם הגענו להישגים. אני רוצה להודות למועצה ולפיקוח של משרד החינוך ולילדים המקסימים על שיתוף הפעולה הצמוד במשך השנים."