הנוער של שדות נגב בערב הוקרה לפצועי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה

ערב הוקרה לפצועי צה"ל ונפגעי האיבה בשדות נגב השבוע נערך באולם התרבות של המועצה, ערב הוקרה לפצועי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה. אני גאה לציין שהיוזמה הזאת נולדה כאן לני חמש שנים. אז פנה אליי רכז בני עקיבא בדרום והציע לקיים ערב הוקרה לפצועים. נע


ערב הוקרה של הנוער לפצועי צהל ולנפגעי פעולות האיבה