כנס מחולות נערך בשדות נגב
השבוע נערך כנס מחולות לציון סיום שנת החוגים בתחום הריקוד והמחול במועצה האזורית שדות נגב.
כמיטב המסורת, גם השנה נערך כנס מחולות במועצה האזורית שדות נגב. הכנס מציין את סיומה של שנת החוגים והתלמידות שהשתתפו במהלך השנה כולה בחוגי הריקוד והמחול מציגות את שלמדו בערב מדהים שכולו ריקוד. אל הערב הגיעו בני המשפחות של הרוקדות, אשר הציגו את יכולותיהן המרשימות בתחום המחול וזאת לאחר סיומה של שנת אימונים מפרכת במסגרת החוגים במועצה.
"כיף לראות בכל שנה את הבנות מופיעות ומציגות את יכולותיהן לאחר שנה שלמה בה הן למדו והתאמצו במסגרת החוג." ציין ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן והוסיף: "בשדות נגב אנו רואים חשיבות רבה בהגדלת ופיתוח מערך החוגים בכל התחומים ועל כן, בכל שנה אנו בוחנים את התחומים השונים ואת צרכי התושבים ומגדילים את ההיצע בהתאם. יישר כוח לכל המשתתפות, היה ערב נפלא."