רופאות צעירות בתיכון 'נריה בנות' בשדות נגב
במסגרת לימודי ההעשרה שמקבלות תלמידות התיכון, מעבירה סטודנטית לרפואה, תושבת המועצה שיעורי ביולוגיה מתקדמים בהן לומדות הבנות את יסודות המקצוע ובשבוע האחרון הן אף ניתחו איברים כחלק מלימודי האנטומיה.
במסגרת לימודי ההעשרה שמקבלות תלמידות התיכון 'נריה בנות' במועצה האזורית שדות נגב, מעבירה הסטודנטית לרפואה אודליה מדמוני, תושבת המועצה, לימודי ביולוגיה מתקדמים. במהלך השיעורים לומדות הבנות אנטומיה ופיסיולוגיה של גוף האדם ואף מבצעות ניסויים מדעיים. בשבוע האחרון, הן ביצעו ניתוח איברים במסגרת לימודי האנטומיה וחקרו את האיברים הפנימיים ואת אופן פעילותם בגוף האדם.
לימודי הביולוגיה הם חלק מההשקעה של מנהלת בית הספר, חיה עידן והצוות החינוכי של התיכון, אשר פועל בשיתוף מחלקת החינוך במועצה למען חינוך איכותי לתלמידות. לימודים אלה הינם מעבר לתכנית הלימודים הנדרשת ע"י משרד החינוך ומיועדים להעשרת הבנות בתחומים נוספים. בית הספר ידוע בהשקעה הפרטנית של המורות בכל אחת מהתלמידות במטרה להביא את הבנות להישגים גבוהים ולמיצוי הפוטנציאל של התלמידות.
"יגעת ומצאת תאמין, זו האמרה המשקפת בעיניי את תיכון 'נריה בנות'" ציין ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן והוסיף: "אני גאה בתלמידות התיכון, אשר משקיעות ולומדות קשה, יחד עם עבודתו של הצוות החינוכי ההשקעה נושאת פרי והבנות מצליחות להגיע להישגים מרשימים אשר יובילו אותן לעמוד בחזית מקצועות המדעים בישראל."