מועצה אזורית שדות נגב מציינת את יום המורה בבתי הספר
בשבוע שעבר צוין 'יום המורה' ברחבי הארץ, במועצה האזורית שדות נגב ציינו את היום בחלוקת עוגות לכל הצוותים החינוכיים בבתי הספר במועצה, כאות הוקרה והערכה למורים על העבודה המסורה במהלך השנה כולה.
במועצה האזורית שדות נגב ציינו בשבוע שעבר את 'יום המורה' בחלוקת עוגות בכל חדרי המורים בבתי הספר ברחבי המועצה, וזאת כאות הוקרה והערכה לכל המורים והצוותים החינוכיים אשר עמלים ללא לאות למען דור העתיד של שדות נגב.
ההורים בבתי הספר הביעו אף הם את הוקרתם למורי בתי הספר, על ידי כך שהעניקו למורים שעה חופשית והגיעו ללמד במקומם בכיתות, בזמן שהמורים נהנו מארוחת בוקר מפנקת שהכינו עבורם ההורים.
"אני רוצה להודות באופן אישי לכל אחד מחברי הנבחרת החינוכית של שדות נגב." ציין ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן והוסיף: "המנהלים, המורים, הסייעות וכל אחד מאנשי הצוות החינוכי בבתי הספר היסודיים והתיכונים במועצה עובדים במסירות ובאהבה, משקיעים את כל מרצם בחינוך דור העתיד של שדות נגב ואת התוצאות אנו רואים בשטח, בעלייה באחוזי הזכאות לבגרות, בתוצאות מיצ"ב מרשימות ובאקלים חינוכי מיטבי. אנו נמשיך לפעול בשיתוף הנבחרת החינוכית במטרה להביא להישגים גבוהים ומרשימים במערכת החינוך בשדות נגב ולמען דור העתיד שלנו."