טקסי פתיחת שנת הלימודים
הבוקר (שני) נפתחה שנת הלימודים בכל מוסדות החינוך במועצה.
בבוקרו של יום שני בשעה 8:00 פתחו כל מוסדות החינוך בשדות נגב את שעריהם וקיבלו את ילדי המועצה עם חיבוק חם. בבתי הספר היסודיים התקיימו כבכל שנה טקסי פתיחת שנת לימודים וקבלת ילדי כיתה א'. את הטקס הראשון קיימו בבית הספר מעגלים, שם עברו ילדי כיתות א' בשערים והתקבלו לקול מחיאות הכפיים של ההורים והחברים מבית הספר. לאחר מכן התקיים טקס מרגש בבית הספר 'בית הגדי' כאשר ילדי כיתה א' רקדו לצד ילדי כיתה ו' עם דגלי ישראל. בבית הספר 'נועם תושיה' קיבלו את ילדי כיתה א' בזרועות פתוחות לאחר ימי לחימה ארוכים.
בטקס האחרון, בבית הספר דע"ת בקיבוץ סעד השתתף אורח מיוחד, נשיא מדינת ישראל, מר ראובן (רובי) ריבלין. הוא נפגש עם ילדי כיתה א' לפני הטקס ושוחח איתם על תחושותיהם ביום הראשון ללימודים. לאחר מכן נטע עץ יחד עם שני תלמידי כיתה ו', במקום שבו התפוצצה רקטת קאסם בזמן הלחימה. בטקס חיזק הנשיא את ידיהם של הצוות החינוכי, ההורים והילדים, ראש המועצה נשא יחד עם תלמיד כיתה ב' תפילה לשלומם של תושבי הדרום וחיילי צה"ל.
אנו מאחלים לכל ילדי שדות נגב הצלחה בשנת הלימודים התשע"ה.


