נוער, חירום ומה שבינהם בני הנוער מתנדבים בשדות נגב
ערב שולחנות עגולים התקיים ביום רביעי במועצה האזורית שדות נגב בשיתוף מחלקת ילדים ונוער, המחלקה לשירותים חברתיים, עמותת לב אחד ויחידת ההתנדבות. ביום רביעי השבוע הוזמנו נציגים ומנהיגים מקרב בני הנוער ובסה"כ כ-80 משתתפים אשר ישבו סביב 8 שולחנות עגולים
נוער, חירום ומה שבינהם
בני הנוער מתנדבים בשדות נגב
ערב שולחנות עגולים התקיים ביום רביעי במועצה האזורית שדות נגב בשיתוף מחלקת ילדים ונוער, המחלקה לשירותים חברתיים, עמותת לב אחד ויחידת ההתנדבות.
ביום רביעי השבוע הוזמנו נציגים ומנהיגים מקרב בני הנוער ובסה"כ כ-80 משתתפים אשר ישבו סביב 8 שולחנות עגולים אותם הנחו עובדות סוציאליות מהמועצה וקיבלו החלטות לגבי נושא התנדבות בני הנוער בשעת חירום.
המפגש המרתק עסק בשאלות החשובות באמת, מהו תפקידו של הנוער בשעת חירום, האם ואיך הוא יכול לקחת חלק מההנהגה של העשייה בחירום, מהי קהילה, האם ישנו ערך לקהילה בשעת חירום, מהי אחריות אישית ומהי אחריות קולקטיבית ועוד.
לכתבנו נמסר כי הערב היה חוויתי, מעשיר ומשמעותי וכי בזכות ערב זה החלו לגבש צוות צח"י נוער לכל יישובי המועצה.
מוריה נגר, מנהלת יחידת ההתנדבות במועצה: "בערב חשוב זה השתתפו בני נוער מכיתות ט' עד יב' כאשר המטרה המרכזית היא להקים צוות צח"י לנוער בכל היישובים. אני מברכת את כל המשתתפים ומאחלת הצלחה רבה לכולנו. בהזדמנות זו אני מבקשת להודות לשותפי לפרוייקט יוני ממו מנהל מחלקת ילדים ונוער למר נח אלמסי מנהל המחלקה לשירותים חברתיים, לעמותת לב אחד, לעובדות הסוציאליות ולכל העוסקים במלאכה החשובה הזו".