ראש המועצה מונה לחבר בוועדה לקידום וביסוס ההתיישבות הכפרית.
ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן מונה ע"י שר השיכון והבינוי להיות חבר בוועדה שמטרתה קידום וביסוס ההתיישבות הכפרית.
ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן מונה ע"י שר השיכון והבינוי להיות חבר בוועדה שמטרתה קידום וביסוס ההתיישבות הכפרית.
ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן מונה ע"י שר השיכון להיות חבר בוועדה "לביסוס ההתיישבות הכפרית וקידום שיווקי הקרקע בתחומה", שמטרתה לפתור חסמים ולהציע הצעות שיתרמו לחיזוק ההתיישבות הכפרית בנגב ובגליל.
לכתבנו נמסר כי ביום חמישי שעבר הועדה התכנסה לראשונה והתחלקה לצוותי עבודה שבסיומם יצטרכו להציג את מסקנותיהם על מנת לגבש הצעת מחליטים שתובא לאישור ממשלת ישראל.
תמיר עידאן, ראש המועצה: "מדובר בצעד אסטרטגי חסר תקדים אשר יביא בסופו של יום לתכנית ממשלתית מחייבת שתיתן מענה אמיתי למצוקות איתם אנו מתמודדים. אשתדל לעשות את עבודתי נאמנה ולסייע ככל יכולתי להצלחת המאמץ. אשמח לקבל הצעות בעניין."