כנס מתגייסים משותף לשדות נגב ומרחבים
כנס מתגייסים משותף לשדות נגב ולמועצת מרחבים
ביום חמישי התקיים כנס המתגייסים של שדות נגב ומרחבים ונחל הצלחה גדולה. לכנס הגיעו כל החברה הצעירים משדות נגב ומרחבים שרק עתה סיימו את לימודיהם. הערב החל בקבלת פנים חגיגית עם כיבוד עשיר, מופע של להקת צעירי שדות נגב, "נגב ישראלי" ומופע נוסף של להקת מרחבים. בהמשך הגיעו לברך ראש המועצה , תמיר עידאן וסגן ראש מועצת מרחבים ארמי פרג'. לאחר הברכות המתגייסים נהנו מערב סטנדאפ של נדב אבוקסיס ובסיום הערב קיבלו שי.
תמיר עידאן, ראש המועצה שהגיע לברך את המתגייסים אמר: אני שמח לראות את החברה הצעירים מגיעים מגובשים ושמחים לקראת פרק חדש בחייהם והוא הצבא והשירות הלאומי. כעת מוטלת עליכם משימה לא פשוטה, והיא שמירה על הבית שלנו! תקופת השירות היא אחת התקופות החשובות והמשמעויות בחיינו ולכן חשוב שכל אחד ואחת מכם יעשו את המירב על מנת שהשירות יהיה משמעותי. אני מאחל לכם שתלכו בשלום ותשובו בשלום. אנחנו נמשיך להוסיף וללוות אתכם גם בתקופת השירות וגם לאחריו. אני מבקש למסור את תודתי ליוני ממו מנהל מחלקת ילדים ונוער, רעות לנדאו מנהלת מרכז הצעירים, אדם עזרן מנהל המתנ"ס במרחבים ולמנהלת מחלקת ילדים ונוער במרחבים ליסיה רשף שעמלו רבות להצלחת הערב. תודה נוספת למתנדבי האגודה למען החייל ברשות אתי לוסטינג ולכל המתנדבים היקרים.