ערב סיכום שנה מוצלח למסלול ארץ-צבי בתיכון נריה בנים במועצה

ביום שני ערב ראש חודש סיוון כהכנה לקראת חג השבועות התקיים ערב סיכום שנה להורים ותלמידים במסלול ארץ הצבי בתיכון נריה בנים בתחומה של המועצה האזורית שדות נגב. הערב כלל לימוד הורים ותלמידים של סוגיה תלמודית על מעמדו של דוד המלך והקשר של חג השבועות למגילת רו


ביום שני ערב ראש חודש סיוון כהכנה לקראת חג השבועות התקיים ערב סיכום שנה להורים ותלמידים במסלול ארץ הצבי בתיכון נריה בנים.

בערב זה ההורים ראו מקרוב את מגוון התוצריםהמרתקים שהתלמידים עמלו עליהם בחודש האחרון במגוון מקצועות למידה הנלמדים תושב"ע, תנ"ך, מדעים, היסטוריה ואנגלית.

 

ההורים מצדם תרמו את הפן הגשמי ופנקו את כל הנוכחים בשפע,במגוון תבשילים וסלטים וארוחת ערב חלבית. בהמשך הערב הוקרנה מצגת מרגשת המסכמת את כל האירועים החוויתיים והלימודיים שהיו במשך השנה.

הערב כלל לימוד הורים ותלמידים של סוגיה תלמודית על מעמדו של דוד המלך והקשר של חג השבועות למגילת רות.

ההורים והתלמידים עמלו בחברותא על המקורות וענו על השאלות המנחות.

 

הרב אריאל כהן,ראש המסלול סיכם את דף הלימוד ואת שנת הלימודים וסימן את היעדים של המסלול לקראת שנת תשע"ז הבעל"ט.

חתם את הערב המנהל ירון בוים אשר פירגן להורים שנותנים אמון בביה"ס ובמסלול ארץ-צבי, שצובר תאוצה ומניב תוצאות מוכחות ערכית חינוכית ולימודית,ונמצא כל העת במגמת עלייה באחוזי הזכאים לבגרות.

 

יש לציין,שאת הערב כיבדו בנוכחותם ראשי רשת "דעת" מר דויד והרב אבישימילנר,הרשת אשר לוקחת תחת חסותה כבר משנה"ל הבאה את התיכונים של מועצה אזורית שדות נגב.

ההורים הביעו הערכה גדולה לצוות החינוכי של ביה"ס ושביעות רצון מאוירת הנעימות והלמידה המקצועית אשר ניכרת בהישגי בניהם והתנהלותם.