יום צח"י אזורי מתקיים כבר שנה שמינית

יום צח"י אזורי מספר שמונה התקיים בנוכחות מרשימה של כ- 100 משתתפים מישובי שדות נגב ואשר מטרתו פרגון ולמידת עמיתים היא פרי שיתוף פעולה של מרכזי החוסן במועצות : שדות-נגב , אשכול , חוף אשקלון שער הנגב ושדרות .


יום צח"י אזורי מספר שמונה התקיים בנוכחות מרשימה של כ- 100 משתתפים מישובי שדות נגב ואשר מטרתו פרגון ולמידת עמיתים היא פרי שיתוף פעולה של מרכזי החוסן במועצות : שדות-נגב , אשכול , חוף אשקלון שער הנגב ושדרות .

 

התוכנית הייתה מגוונת ועשירה בתוכן וחוויה וכבר משעות הבוקר היום החל בסיורים קצרים באתרים משמעותיים בתולדות העוטף, בהדרכת אתר המורשת  'בארות בנגב' מקבוץ עלומים.

החברים שהשתתפו ביום זה התפנקו בארוחת צהרים במרכז הקונגרסים של מכללת אשקלון ומשם התחלקו לסדנאות חווייתיות שכללו: עבודות פסיפס , ציור בעץ,מנדלות, יוגה צחוק, טיי צאי',ODT.

 

מיד כשהסתיימו הסדנאות החווייתיות עברו המשתתפים לסדנאות לימודיות בנושא צח"י: הקשר מול הצבא, קשר עם הציבור, פינוי ישובים, השפעת איום המנהרות על התושבים, הומור כדרך תקשורת ועוד.

עם סיומה של  ארוחת הערב נהנו המשתתפים ממופע של שירי אריק איינשטיין

 

ליאורה אלפרן, מנהלת מרכז חוסן בשדות נגב: "אני מבקשת למסור את תודתי העמוקה לצוות מרכז חוסן שלנו בשדות נגב, לאוסנת נעים ולחיה קופלד על הארגון והעבודה המאומצת שנעשתה לפני הכנס. לכל חברי הצח"י על הלמידה המשותפת והפתיחות ביום זה. זהו יום מלמדג ומעצים מעבר לחוויה המשותפת של כולם יחד אני מאמינה שהכנה מוקדמת תוביל לכך שניהיה מוכנים לכל תרחיש".