פותחים עתיד- מרחיבים את הפעילות
תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב: "בשנים האחרונות חל גידול משמעותי באוכלוסיית שדות נגב. כחלק מתוכנית חינוך לשנים הקרובות, ראינו לנכון לאמץ לחיקינו את "תכנית פותחים עתידי". שאיפתנו במועצה, היא לייצר עוגנים לתושבי המועצה אשר יוכלו להתפ
"פותחים עתיד"
מרחיבים את הפעילות ומתעצמים בשדות נגב
תכנית פותחים עתיד פועלת בשדות נגב החל משנת 2007, בכלל מגזרי החברה. מטרתה העיקרית, הינה לקדם ילדים ומשפחות המתגוררים ביישובי המועצה. להעניק להם ביטחון, כלים והזדמנות שווה לצמוח ולממש את הפוטנציאל הייחודי הטמון בכל אחד ואחת מהם. לשם כך, מספקת להם התכנית מערכת תמיכה הוליסטית רחבה באמצעות שילוב דמות מבוגרת משמעותי בחייהם, המכונה "נאמן".
בבתי הספר היסודיים במועצה האזורית שדות נגב, לוקחים חלק בפרויקט "פותחים עתיד" כ-48 תלמידים ושלושה "נאמנים".
בעקבות הצלחת התוכנית, החליט ראש המועצה האזורית שדות נגב, מר תמיר עידאן, להרחיב את התכנית באופן ניכר ולהכפיל את מספר התלמידים הנהנים ממנה. זאת, ע"י הכנסת התכנית לחטיבות הביניים.
הגדלת התוכנית, דורשת השקעה רבה של תשתיות ומשאבים. כחלק מתהליך זה, יוקמו במרכז לוזאן משרדי "פותחים עתיד", בהם יתקיימו טיפולים ופעילויות העשרה לילדים ובני נוער בשדות נגב.
שי לצר – מנכ"ל פותחים עתיד הביע את שביעות רצונו משיתוף הפעולה עם גורמי המקצוע ברשות ושמח על ההחלטה להרחיב אותה בשדות נגב.
מוטי אדרי, ראש מחלקת חינוך במועצה האזורית שדות נגב: "תכנית זו, הינה עולה בקנה אחד עם מארג התמיכה לילדי המועצה. זאת, מתוך ראייה הוליסטית הבאה לקדם ולהעצים את ילדינו, בכדי שיוכלו לממש את הפוטנציאל הגנוז בהם".