תושבי שדות נגב מחבקים את חיילי צה"ל

תושבי המועצה מפנקים את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון


מאז החל גיוס המילואים ללחימה ברצועת עזה, הוצבו חיילים רבים, בשירות סדיר ובמילואים, באזור מועצה אזורית שדות נגב. מיד עם הגעתם של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון לאזור החלו תושבי שדות נגב לפנק את החיילים במטעמים, כביסות, מקלחות וחיבוק חם. החיילים מספרים על עליית המוטיבציה ועל מורל גבוה שעוזר להם להילחם ולמגר את הטרור בעזה, בזכות הפינוקים והאהבה שמרעיפים עליהם תושבי שדות נגב.