טקס קורס הנהגות ביישובים התקיים השבוע במועצה האזורית שדות נגב

הסיי המחזור הראשון בקורס הנהגות בישובים


 היום התקיים טקס הסיום  לציון סיום המחזור הראשון של חברי קורס הוועדים המוניציפאליים והמשקיים. הקורס ארך כארבעה חודשים בימי ראשון והשתתפו בו מזכירים,עתודה ניהולית,חברי מליאת המועצה, וחברי ועדת ביקורת במושבים  ובישובים הקהילתיים .

הקורס עסק במגוון נושאים הקשורים בניהול הישוב ובהצמחת הישובים. בין הנושאים שנלמדו: מקורות הסמכות וההשפעה בניהול קהילה, ניהול ישיבות ודיונים, תכנון אסטרטגי יישובי ותוכנית עבודה, תקשורת בקהילה וניהול קונפליקטים בישוב, תהליכי צמיחה דמוגרפית ועוד.

חברי הקורס ציינו שהקורס היה להם מאוד יעיל ונתן להם כלים משמעותיים לעבודה וכי הם מצפים להמשך וברכו את המארגנים על היוזמה החשובה.